Sunday 30 January 2011

Ilmu mempermainkan orang

Assalamualaikum.

Apa perasaan anda apabila dipermainkan? Tentu sedihkan. Lebih-lebih lagi oleh orang yang paling akrab dengan kita. Terasa sangat. Jika kita selami hati orang yang suka mempermainkan orang lain, tenang atau gembirakah mereka apabila melihat mangsa yang dipermainkan menderita.Hanya tuhan saja yang tahu bagaimana hati ini sedih menanggung derita.

Tetapi saye cukup gummbira apabila mempermainkan orang. Cukup bahagia. Lebih-lebih lagi mybest friend. Kadang-kala bukan sekali dua saye mempermainkan mereka malah ade satu hari tu hampir separuh guru wanita..makcik-makcik didalam bilik guru disini saye permainkan.Semuanye jeles dan hampir merancang mengadakan demontrasi menggulingkan pemerintahan terhadap saye Saye cukup bahagia.La la laaaa..gumbiraanyeee.

Kira-kira setahun yang lepas.

Semalam selepas tamat masa mengajar, saye berjalan menuju ke bilik guru. Dipertengahan berjumpa dengan Cikgu Ain. Kami beriringan menuju ketempat yang sama.

" Jom turun makan". kata  Cikgu Ain

" Ain, hati aku kata nak turun makan..tapi badan aku tak berapa nak setuju lerr..boleh tak kalau kita suggest tangga ni kita gantikan dengan lif..atau pun kat kantin tu ada sistem sms, tak pun order macam kite order pizza tu. Kan ke senang, tak payah le susah-susah panjat tangga..kan Cikgu Ain kann," kata saye.

" Aa..aa..ye le tu..baik nko bukak sekolah sendiri..macam-macam nko boleh buat,"kata Ain.

" Ain kalau kite dua-dua turun tak prktikal la,"

"Apasal pulak ".

" Ye laa...kan ke baik sorang je turun, yang sorang lagi boleh la relax, tunggu makanan sampai.."

" Aaaa betul jugak ek..ape kate nko yang turun..aku pulak tunggu kat atas ni barulah betul".

" Ehhh! Macam tu tak boleh sebab bukan demokratik namanya, baik kita adakan pilihanraya untuk menentukan siapa yang kena turun..baru le betul ".

" Ooo nak one two som ke? ".

"One two som tu anak murid ko bole lerr. aku ada suggestion yang lebih baik lagi dari tu".

:"Ape dia?." tanye Cikgu Ain.

Bermula dari detik itulah saye suke sangat mempermainkan orang. Cume cikgu beso je saye tak berani. Lain cikgu atau cekgi semuanye dah bengang dengan saye. Malah Mak Limah taukeh kantin pun saye kenakan. Hebat tak makcik nihh? Hi hi hii

Anda tahu macamana saye mempermainkan mereka. Mudah je. Saye keluarkan ini



Ye sebuah kalender...orang kampung panggil kalender kuda. Dengan kalender inilah saye mempermainkan mereka. Caranye mudah jerrr...saye boleh memastikan 4 nombor ape yang mereka pilih dengan tepat dan cepat. seumpama seorang ahlil nujummmm.




Beginilah 4 nombor yang mereka pilih dan saye dengan mudah dapat menjawab dengan tepat. Mudah jerr.. Siapa berminat ingin menuntut ilmu mempermainkan orang ?

Saye dengan senang hati ingin mensharekan ilmu mempermainkan orang ni. Jika anda berminat sila dapatkan ilmu ini disini dengan mendownload naskah percuma.

Mehh! ambik ilmu ni free. Pastu korang mainlah dengan sesiapa korang nak. Tapi awas! Ilmu ini bisa membuat orang benggang dan tercenggang. Jika anda sanggup menghadapi risiko ini, silakan download free disini.
Jumpe lagik !

2 comments:

  1. saya pernah buat ilmu ni masa sekolah rendah. dpt dari salah sorang cikgu masa darjah 4. now tak ambil port sangat. mungkin refresh utk bagi fun kat anak2 ni.. he..he..

    ReplyDelete