Monday 3 January 2011

Sifir dan Nombor

Bagaimana jika anak anda mampu menyelesaikan masalah begini 789453 X 8473 hanya didalam imaginasi sahaja? Pasti hebat bukan



tetapi yang pasti lebih lagi hebat ialah jika anda sendiri sebagai ibubapa yang menjadi MENTOR kepada mereka bukannya menghantar kepusat-pusat pembelajaran hebat dengan menanggung KOS yang tinggi.
Alasan yang lazim kita berikan mengapa tidak berupaya Menjadi Mentor kepada anak-anak didalam subjek-subjek pelajaran.
Tidak ada masa
Tuhan memberi kita masa 24 jam seorang tidak kurang walau sedetik pun mengapa kita masih tidak cukup masa?

Tidak ada ilmu kemahiran
Inilah yang kami cuba bantu. Atas keprihatinan kamilah maka kami cuba membantu menyenangkan para ibubapa yang terlalu sibuk dengan urusan pekerjaan seharian.

Tiada masa untuk belajar
Itu bukan alasan bijak ( wahai ibubapa ) Kami menyenangkan anda. Ambil masa 5 minit ikuti apa yang kami bentangkan dan persembahkan kepada anak-anak seumpama anda seorang pakar.

Tiada peruntukkan kewangan
Arrr...satu perbandingan mudah jika anda menggunakan top up handphone anda yang berharga RM30 berapa lamakah ia akan memberi perkhidmatan kepada anda. Satu hari, dua hari, tiga atau sebulan mungkin. Selepas itu anda perlu topup kembali samada dengan nilai yang sama atau kurang Tetapi jika memiliki ILMU dan KEMAHIRAN kami yang juga sama nilai dengan topup anda, anda akan mendapat dan boleh menggunakan kemahiran itu selama mana anda mahu. Malah ia boleh diwarisi dari generasi ke generasi. Tidaklah ini berbaloi-baloi?

Kesimpulannya

Semua terletak ditangan anda. Tiada alasan sebenarnya untuk melihat anak-anak berjaya. Sesungguhnya ibubapa yang bijak melihat sesuatu yang terbaik untuk anaknya sebagai pilihan utama manakala ibubapa yang malang melihat sesuatu yang terbaik itu sebagai pilihan. Pilihan ditangan anda. Maklumat lanjut mengenai Kemahiran Sifir Master disini !

No comments:

Post a Comment